Spotkania

Terminy i tematy spotkań

 

Rok akademicki 2012/2013

Przerwa związana z sesją. Przerwa wakacyjna.

14.04.2011 – Wyjście do łódzkiej redakcji Gazety Wyborczej w ramach cyklu „Kulisy Mediów”.

31.03.2011 – Projekcja filmu „Jak to się robi?” z Piotrem Tymochowiczem w roli głównej.

24.03.2011 – Spotkanie organizacyjne odnośnie konferencji pt. „Marketing polityczny. Kampanie wyborcze na świecie”.

17.03.2011 – Spotkanie z Jeffem Halperem.

10.03.2011 – Spotkanie dotyczące planowanej konferencji.

22.02.2011 – Spotkanie organizacyjne.

Przerwa związana z sesją i feriami zimowymi (do 21 lutego).

19.01.2011 – Skandalizujące reklamy.

Dziennikarstwo internetowe – marketing, pozycjonowanie, SEO i SEM”.

12.01.2011 – Sporządzenie kalendarza na 2011 rok.

5.01.2011 – Spotkanie podsumowujące miniony rok.

Przerwa świąteczna.

22.12.2010 – Tradycje świąteczne a konsumpcjonizm. Projekcja filmu dokumentalnego „Co kupiłby Jezus?”

15.12.2010 – Społeczna odpowiedzialność firm – troska o otoczenie czy chwyt marketingowy?

24.11.2010 – Spotkanie organizacyjne dotyczące kwestii bieżącej działalności koła, nadchodzącej konferencji oraz jubileuszu WSMiP.

17.11.2010 – Zwiedzanie Radia Łódź w ramach cyklu „Kulisy Mediów”.

10.11.2010 – Plusy i minusy osobowości.

3.11.2010 – Reklama i marka w ujęciu praktycznym.

27.10.2010 – Kobieta jako mroczny przedmiot pożądania w reklamie Pierre Cardin’a. Analiza semantyczna materiału wizualnego.

6.10.2010 – Zajęcia organizacyjne.

Przerwa wakacyjna.

12. 25.05.2010 – „Władcy marionetek”, czyli polityka, media i manipulacja.

11. 18.05.2010 – Case study: przygotowanie kampanii wyborczej dla kandydatów reprezentujących poszczególne stronnictwa polityczne, z wykorzystaniem odpowiednich technik public relations i socjotechniki.

10. 11.05.2010 – Seans filmu dokumentalnego pt. „Cicha Furia”. Problematyka przyjmowania roli społecznych.

9. 04.05.2010 – Podstawy etykiety i savoir vivre w kontaktach biznesowych.

8. 27.04.2010 – Sprawozdanie z Festiwalu Dyplomatycznego w Krakowie. Omówienie technik negocjacyjnych i zastosowanie ich w praktyce.

7. 20.04.2010 – Promocja małych stowarzyszeń społecznych.

Przerwa związana ze świętami a także bieżącymi wydarzeniami w kraju.

6. 23. 03. 2010 – Język jako praktyczne zastosowanie zasad strukturalistycznych wg Lévi-Strauss’a. Analiza wybranych alfabetów świata w aspekcie kodów kulturowych.

5. 16.03.2010 – Case study: Tworzenie reklamy telewizyjnej, internetowej, radiowej oraz prasowej.

4. 08.03.2010 – Projekcja francuskiego filmu dokumentalnego „Neuromarketing”.

Przerwa związana z sesją i feriami zimowymi.

3. 12.01.2010 – Reklama subliminalna i backmasking jako przykłady perswazyjnych technik manipulacyjnych.

2. 05.01.2010 – Spotkanie z reprezentantem Stowarzyszenia Młodych Demokratów i dyskusje o polityce.

Przerwa świąteczna.

1. 15.12.2009 – Omówienie kwestii organizacyjnych związanych z działalnością koła w roku akademickim 2009/2010.

* rekomendowane rozszerzenie zagadnień dostępne w zakładce Linki.

Reklamy

Blog na WordPress.com.
Entries i komentarze feeds.

%d blogerów lubi to: